Včeličky
TÝDEN OD 13.10.- 17.10.
ČLOVĚK A JEHO SMYSLY
-
povídání k čemu mám oči… malované čtení Smysly
-
nácvik říkanky Smysly
-
třídění obrázků – co kam patří
-
kreslení smyslů na fólii
-
badatelské aktivity
1. sk.- co umí zrak- malování sluníčka + se zavázanýma očima
Míchání barev- co vznikne
Skládání obr.- počet 1-6
2.sk.- chuť + sluch ochutnávka- slané, sladké, kyselé, hořké
Logo hry- vyplázni jazyk, rulička z jazyka podle makety
Chůze se zavázanýma očima za bubínkem
3.sk.- čich pozorování nosu lupou
Test- jak se mi dýchá- zacpaný nos- zápis na arch-kroužkování
Čichání – co mi voní x co smrdí- označení symbolem
4.sk.- hmat ohmatání předmětů z vaku- co to je, v pytlíku- tvrdé, měkké, sypké
Balanční hra s trubkou a míčkem
Otisk ruky- pokus- krém, mouka
-
Průběžná reflexe- jak se mi daří, co jsem zjistil
-
opakování písně Hlava, ramena , s pohybem
-
focení
Zdroj: Tomanová, Vostrý- Než začneme s matematikou, Pinterest